1.12.2015

MONDAY | VINTAGE NEWS



Äntligen har det kommit in nya flugor i butiken igen ! Som vanligt en blandad kompott av sådana man knyter själv, färdigknutna, enfärgade, mönstrade, stora och små. Skynda in och ta en titt på dem innan de försvinner iväg på nya äventyr ! Annars är det ännu en mörk måndag här i Malmö. Har varit riktig storm här de senaste dagarna vilket jag kände av extra mycket när jag tillbringade helgen i stallet. Har fått slå mig fram genom blåst, regn och oändliga mängder lera. I fredags kväll blåste det så mycket att jag inte ens orkade stänga igen porten till ridhuset. Det ni ! Längtar brutalt mycket till vindstilla dagar så man kan cykla till butiken igen. För några år sedan hade jag antagligen cyklat genom varenda storm, men nu satsar jag mer på livskvalitet och tro mig, det är inte livskvalitet att cykla genom halv orkan. Så jag kostar på mig bussresor.


Bow Ties : MANI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar