1.14.2015

INSPO | GET THE LOOK



Så kom äntligen det trista och mörka vädret ikapp mig också. Jag känner mig så nere för att det är nytt år och man borde bara rusa in i det med en massa energi och jävlar anamma, men istället sitter jag håglöst och räknar timmarna tills det är läggdags igen. Vad är det för något liksom ? Det bästa för mig vid sådana här tillfällen är faktiskt... att göra mig fin. Ingenting får mig piggare än att känna mig snygg. Kläder, smink, hår, you name it! (Funderar just nu på att färga håret rött igen, eller knallblont - vad som helst för att skaka liv i mig själv igen !) Så skit i apelsinjuice och motion, det som gäller är vardags-glamour. Jag brukar sätta på rikigt peppig musik, ösa på med knallrött läppstift, locka håret och sedan sätta på mig det finaste jag äger. Jag antar att jag vid sådana tillfällen inte ser riktigt klok ut, men hej, det fungerar och det är det viktigaste. Slänger upp ett förslag en vintrig fin men ändå knallig outfit från MANI. Sådant som man behöver nu.


➸ 40s Betty Bayer Fur Collar : HERE
➸ 40s Date in Paris Handbag : HERE
➸ 70s Evelyn Peach Top : HERE
➸ 50s Autumn Palms Skirt : HERE
➸ 70s Emma Puppy Shoes : HERE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar