1.21.2015

VINTAGE OUTFIT | WEDNESDAY



Här kommer andra plagget som jag köpte i Hamburg, en mönstrad omlottsklänning från & Other Stories, men som jag hitintills bara använt som en slags... kofta ? Älskade att den kändes både bohemiskt dekadent och modern på samma gång. Och så passade den finfint till alla mina gamla kläder, som den här 30-talsklänning ! Helt klart ett plagg som jag kommer använda i år framöver (bästa sättet att tänka när man köper nyproducerat). Idag måste jag sätta mig ner och bestämma lite saker angående mitt arbete. Startade upp firma i eget namn innan årsskiftet, men enligt vår revisor kan jag lika gärna göra allting i MANIs namn. Och vad är bäst där, att göra något enskilt eller att baka in ett helt nytt segment i MANI ? Ja, jag får reda ut det helt enkelt. Sedan är det väl "bara" att komma igång, det som jag är allra bäst på !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar