1.23.2015

FRIDAY | SHOP NEWS

 ➸ 50s Blue Engagement Dress : HERE
 ➸ 50s Sandy Prom Dress : HERE
 ➸ 50s Forget Me Not Dress : HERE
 ➸ 50s White Anemone Dress : HERE
 ➸ Modern Velvet Nights Har Decor : HERE
 ➸ 50s Starlight Evening Shoes : HERE


För att fira att det är fredag och att vi snart passerat en av årets tråkigaste månader kommer idag en riktig karamell fylld med isande balklänningar från 50-talet ! Nya i webshopen och i butiken ! Sådana här klänningar är alltid populära även fast dem ibland är lite för söta för min smak. Men den mörkblå med den stora rosetten skriker efter mig, ihop med ett par bruna clogs och flätat hår. Kan ju även bäras utan rosetten som en mer vardaglig klänning. Den här veckan har för övrigt varit väldigt spännande. Butiken har fått ok att sälja en del intressant plagg från en mycket intressant ägare (mer om det kommer) och igår dök mitt hem (och jag) upp i Metro. Har på något vis lyckats få ihop en rejäl hög med tidningar där jag och MANI är med. Vem hade kunnat tro det ? Jag trodde min tid i tidningar var förbi när mormor slutade skicka in skolfotot ihop med en gratulation till morgontidningen inför ens födelsedag. Men det är kul så länge butiken är uppskattad och värd att nämnas ! Hoppas ni får en trevlig helg !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar