1.26.2015

MONDAY | VINTAGE STARS 



Idag måste det har varit den gråaste dagen på länge, känns som jag är helt omgiven av grå sörja. Stod och tittade ut genom fönstret tio minuter i morse för att försöka förstå allt det gråa och ville allra helst krypa ner i sängen och somna om. Så passar på att krydda dagen med lite stjärnor ! Vilken tur att jag ägnade gårdagen åt att fota kläder (för då sken solen hela dagen), för idag hade det inte funkat så bra. Fick på riktigt ett sådant där sug på att fotografera kläder igår, som jag antar att typ konstnärer får när dem vill skapa. Fast allt jag ville var liksom bara att fota dem där byxorna och dem där kjolarna. Nu, bums ! Sagt och gjort, lämnade biosalongen (var och såg förmiddagsbio med min syster) och gick raka vägen över till butiken som i princip ligger mitt emot biosalongen. Är man nyfiken på vad som fotades med sådan skaparlust kan man ju ta sig en titt runt här !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar