4.07.2015

TUESDAY UPDATE



I morgon, onsdag, håller vi stängt i butiken. Jag ska nämligen ta näst första tåget upp till Älmhult (som bara ligger nittio minuter från Malmö, hur är det möjligt?) för att styla reklamfilm för IKEA. Förutom den tidiga morgonen är jag sjukt pepp på att få komma upp och se hur det ser ut där, innan dem hinner ta sitt pick och pack och flytta ner allting till nya kontoret i Malmö. Tänker mig en stor lokal med uppbyggda hemma-miljöer... Ja, som det brukar se ut hos IKEA med andra ord. Har in i det sista jagat efter både båg-glasögon och läder-förkläde men nu har jag verkligen allting, till och med två av allting, så nåde om jag inte lyckas leverera där uppe ! Alltså, butiken håller stängt onsdag men vi har så klart alltid öppet på webshopen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar