5.20.2015

CURRENT SHOP VIEW




Visst är det något särskilt med syrener ? Just nu doftar hela Malmö underbart tack vare dem, och i mitt hem och i butiken också eftersom både mamma och jag stannar och länsar varenda syrenbuske vi kommer förbi. Man får passa på, helt enkelt. Har kommit in en massa nya kläder och hattar och accessoarer till butiken på senaste tiden. Själv är jag rätt nöjd över att klänningarna är i bra, moderna storlekar. Fotograferar några varje dag så håll utkik på webshopen efter nyheter ! Förutom att stjäla blommor från folks trädgårdar och pyssla med gamla kläder är jag mitt uppe i att förbereda min fjärde reklamfilm för IKEA. Kan fortfarande knappt förstå att jag jobbar med detta ? Typiskt livet att bara leda in en på vägar som man inte ens trodde existerade. Lärdomen av det är väl att man inte kan styra allt och ibland får man bara följa med och se vad som kommer !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar