1.11.2016

THE BEST PICTURES FROM EDINBURGH




Det var när jag sprang rundor efter en adapter i Edinburgh som det slog mig att, herregud, får jag inte liv i min mobiltelefon så kommer jag inte ha en enda bild med mig från den här resan ! Min egen kamera hade jag lämnat hemma, så allt hängde ju på den där mobilen. Men när det såg som svartast ut som gick jag förbi en engångskamera på det apotek (?) som vi hade blivit hänvisade till, för dem hade med säkerhet en adapter enligt tjejerna i telefonbutiken bredvid. Det hade dem inte för det var ju ett apotek, så istället norpade jag åt mig engångskameran. Bästa grejen någonsin ! Vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar när jag hämtade ut bilderna, men dem var riktigt härliga. Och det var verkligen något befriande i att bara knäppa bilder utan att ha en aning om hur det skulle bli eller ha möjlighet att påverka någonting. Älskar att mitt finger är med på varannan bild och att dem är lite sneda, oskarpa och brusiga ! Från och med nu ska det med en engångskamera på varje resa jag gör !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar