2.19.2016

EARLY SPRING | WEBSHOP UPDATE




Väder brukar inte ha så stor inverkan på mig, men nu har det kommit till den punkten om året där jag möts av en zombie varje gång jag ser mig själv i spegeln och jag är så fruktansvärt trött på Malmö-vintern. Som om varenda uns av energi och livsgnista förbrukats och nu måste det bli vår snabbt som tusan igen så man kan fylla på förrådet. Tänkte att det kanske skulle bli bättre om jag färgade håret mörkare, att jag skulle se lite svincoolt sliten ut, men det fungerade inte så bra som jag tänkt så nu ser jag bara sliten ut. Men det går ju mot lättare tider, det vet jag ju ! Det är inte längre kolsvart när jag sticker till stallet om morgnarna, det är faktiskt ljust. Och det är inte längre kolsvart när jag stänger butiken heller - okej, det är mörkt, men det är inte kolsvart. Några av de senaste nyheterna från webshopen hittar ni här och dem får en helt enkelt att tro att våren är på väg !




All Items : HERE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar