3.03.2016

TODAY




Kan man säga att den här stackars bloggen har blivit lidande de senaste månaderna ? Jo, men det kan man göra. Har ändå försökt lägga extra fokus på butiken för att kicka igång året bra, men just bloggen har fått komma i sista hand. Jag får köra så gått det går här. Annars då ? Har hunnit med några reklam-inspelningar (senast en för IKEA som blev så himla fin) och så mycket stall och familje-häng, så klart. Känner dock mest att jag försöker överleva det sista av gråa, blåsiga dagar och vintertrött hy. Tänkte springa iväg och köpa tuplaner strax, drabbades av en intensiv känsla att om jag bara planterar tulpaner så kommer allt kännas mycket bättre ! Så kommer ni in i butiken de kommande dagarna, försöka att inte tänka på alla tulpaner. Det är bara jag som försöker snabba på våren.






Vi kan ju för övrigt konstatera att jag har fått en kärlek på scarfs. (Så ni kan även ignorera alla scarfs som helt plötsligt sitter lite över allt, om ni besöker butiken.) Sitter faktiskt själv med en runt halsen just nu, men det är ju så fint, när man väl vant av sig att det är en tant-accessoar ! Har gått och retat mig på alla våra scarfs i flera år men för några veckor sedan bestämde jag mig för att göra upp med dem och insåg att de flesta vintage-scarfar är otroligt vackra. Tog med två stycken hem och satte upp på väggen, och så en till att ha på mig. Känner mig väldigt vuxen och all business med en scarf runt halsen, det kan jag lova !






All Items : MANI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar