5.17.2016

VINTAGE OUTFIT



Just nu går jag i extrema semestertankar. Det finns inget som är så skönt som att åka iväg. Oavsett om det är till en öde stuga på Österlen, till en okänd strand vid Medelhavet eller till en stökig storstad. Gärna gör jag allt, fördelat under en sommar. I år skulle jag vilja åka tillbaka till Sicilien för den ön tog mig med storm i höstas, sedan är jag även sugen på Kroatien, Grekland och Frankrike. Någonstans där solen skiner, maten är god och allting är vackert iallafall. Där man kan sitta på ett litet torg och äta frukost och sedan lägga sig på stranden och läsa böcker. Iklädd sin allra bästa vintage-klänning, såklart ! En som fungerar både när man strosar runt eller går ut och äter på kvällen och som får en att känna sig både bekväm och fin. Brukar alltid packa med åtminstone en sådan klänning och det brukar till slut bli att det bara är den man använder, det känner ni säkert igen !





All items : HERE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar