6.01.2016

A WEBSHOP UPDATE





Här kommer de senaste nyheterna från webshopen ! Fina klänningar i bra storlekar, luftiga kimonos och somriga hattar och handskar ! Min favorit är den lila-blommiga klänningen från 1950-talet. Det är i sådant oroligt bra skick och jag älskar färgerna. Känns nästan som något nytt från & Other Stories, eller har jag fel? Tänker att den är jättefin om man ska gå på bröllop eller sommarfest. Tyget är dessutom tunt och luftigt, så verkligen den perfekt fina sommarklänningen. Det är verkligen en tryckande värme nu, är verkligen glad över att butiken ligger i skugga. Igår stod jag och målade om sovrummet samtidigt som jag kippade efter syre och med svetten rinnandes. Känns som om det inte finns något mellanting i det här landet, antingen är det för varm eller för kallt. Hur går det för er i värmen ?





All Items : HERE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar