5.23.2013

EXHIBITION DAY !





Jag har ju inte hunnit skriva något senaste veckan för skolan har tagit för mycket tid. Men nu är allt klart ! Uppsatsen lämnades in i tid och idag får jag veta om jag ska få redovisa det eller inte. Håller tummarna på ett ja, men tror dessvärre det blir ett nej. Och efter en vecka i verkstan har jag nu en modell också ! Det är ett sådant hemma-bygge, skäms rätt mycket men vem lämnar man ett sådant här arbete till ? En skomakare och en som har tillgång till 3D-printer kanske. Värre blev det när industridesign-utbildningen från Lund kom med sina saker, det var inget dem har slängt ihop på en vecka där inte. Men nu står den där iallafall och om några timmar är det dags för vernissage. Vi är fem stycken från utbildningen som ställer ut, rätt olika arbeten faktiskt. Men alla har gjort väldigt bra grejer. Ser fram emot att få allt överstökat nu, så jag kan börja tänka på nästa projekt. Skorna, mina fina Verschillend, ser ni här nedanför !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar