5.16.2013

GRAPES





Fick lite spader på att mitt ananas/flug-örhänge gått sönder och självklart fanns det inte längre att få tag på heller. Igår fick jag därför leta upp två ersättare, vilket blev vindruvs-örhänge ! Klart är dem ju inte lika underbara som de andra örhängena men de är ändå lite smått roliga så nu är jag lite gladare igen. Till vernissagen nästa vecka hade jag tänkt skaffa nya skor eftersom det inte hänt sedan Antikmässan i vintras. Allra, allra helst hade jag velat ha dessa skorna från Miu Miu, men sådant har ju inte jag råd med. Så sprang jag inom Din Sko för första gången på ett år och där hittade jag dessa skorna för betydligt billigare 350 kronor med Eurovision-rabatt ! Tvivlar dock på att det är samma kvalitet som Miu Miu-skorna men jag kan väl springa sönder dem med gått samvete i sommar. Idag jobbar jag i butiken och ska avsluta planscherna om mitt examensjobb som ska vara med på utställning och ska skickas till tryck i morgon bitti. Bara en vecka kvar till vernissage nu !





Shoes : Din Sko / Earrings : H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar