7.05.2013

ARE YOU IN TOUCH WITH ALL OF YOUR DARKEST FANTASIES ?




Det enda jag önskar mig idag är att åka iväg till ett ställe med en riktigt varm strand, lägga mig där i sanden på rygg och sedan bara ligga kvar i en veckas tid. Sörpla lite Breezer, en i varje färg, och läsa fem böcker på rad. Förstår mig inte på vart sommaren i Malmö har tagit vägen, men det här vädret gör mig galen. Tror i och för sig att pappa hintade med att han kunde bjuda på en resa om jag ville iväg någonstans, ska nog se till att följa upp det där lite noggrannare. Träffade Nina och hennes vän Anna på Bastard igår och det var skönt att bara få sitta ner och dricka vin och göra ingenting. Synd bara att jag hade ätit innan jag stack dit för Ninas vän i köket bjöd oss både på pizza och glass och det lilla jag smakade var så gott ! Bilden på Nina ovan är från plåtningen i våras, måste nästan lägga ut en bild som fotografen tog när jag fixade till Nina, där hon ser ut som en underskön prinsessa i sin fina klänningen och långa blonda hår och jag ser ut som ett litet ont troll som kommer fram ur mörkret. Höll på att garva ihjäl mig när jag så det, som hämtat ur en John Bauer saga !





Photo : by Kimme Persson / For : Nina Hobert / Clothing : MANI / Styling & editing : Fanny Fager / Image source

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar