7.06.2013

YESTERDAY'S 




Hello, lördag och allt idag ! Idag ska jag på 20-årskalas, minns när jag själv fyllde tjugo år och var ung och dum. Bodde ihop med min stora kärlek i en fyra vid Pildammsparken, drömlägenheten som vi höll på att renovera och hela min familj satt vid långbord i vardagsrummet. Känns som ett helt annat liv för idag finns varken stora kärlekar eller stora lägenheter, men det är väl det som är så spännande. Igår hade jag på mig tröjan jag hittade på Zaras rea, älskar deras reor, byxor i 30-talsstil från MANI och disco-skorna som också är från MANI. Salig blandning med andra ord ! Kollade även lite resor igår och det ser nästan, kanske, ut som det blir lite Barcelona i slutet av sommaren. Svårt att välja mellan stad och strand så Barcelona ska nog funka finfint. Håller tummarna för att jag kan komma iväg iallafall !






Top : Zara / Trousers : MANI / Shoes : MANI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar