7.04.2013

ORANGE




Hade någon sagt till mig för tre månader sedan att mitt favoritplagg snart skulle vara en orange skinnkappa hade jag skrattat rakt ut. Orange skinnkappa ! Det finns väl bara två personer som har lyckats med att bära upp skinnkappor och det är Neo Anderson och Blade och bara det säger ju en del. Och orange är ju inte direkt den finaste färgen, den tillsammans med lila är nog faktiskt längst ner på min favoritfärg-lista. Så nej, jag hade aldrig trott att jag skulle falla handlöst in love med en orange skinnkappa men när jag fick syn på den i butiken vara det bara kärlek och sådant kan man ju inte styra över så nu sitter den på nästan varje dag. Idag blir det jobb och i kväll ska jag förhoppningsvis träffa Nina !


Leather coat : MANI / Dress : Zara / Shoes : MANI / Clutch : Gucci / Sunglasses : Mango

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar