7.18.2013

HOT




Det blir lite bilder på Ulf idag i brist på bättre, men det är ju inte fy skam det heller ! Dör lite på sista bilden där jag bad honom att se ut som han spanade in en skithet brud och man kan ju nästan höra hans "Oouh, damn girl !", älskar det ! Nu har jag ett par extra roliga dagar framför mig, tvingade min nästkusin att ta med mig till Köpenhamn imorgon där vi ska bo en natt på hotell som hans familj bjussar på och jag ser fram emot Tivoli, god mat, vintage-shopping och hotellfrukost, den bästa av alla frukostar ! Och innan vi åker ska jag på spännande möte som jag hoppas går vägen. På söndag är det Degerbergas Antikmarknad där MANI var med förra året, i år ska vi nog bara åka dit och slösa pengar. Sedan ska jag kanske fota Nina också. Och så ska mamma hjälpa mig att börja ta tag i golven i min lägenhet, så jag äntligen får allt färdigrenoverat.





Photo : Fanny Fager / Clothing : MANI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar