7.25.2013

SNEAK PEEK




Okej, snabb tjuvtitt på klänningen jag ska ha på mig på lördag ! När jag fick syn på den i söndags var det enda jag tänkte att den där klänningen kommer jag aldrig släppa taget om igen. Mamma var inte lika upphetsad, hon såg bara en massa hål men alltså, den har ju festat rejält under 20-talet, då får det nog vara lite hål i den också. Dessutom är den rosa ! Det trista är ju att jag inte riktigt klär i det här 20-talsmodet, kallas ju "modet utan midja" och "det raka modet" och är det något jag har så är det midja och kurvor. Men det får vara så med den klänningen, den är för fin för att jag ska kunna låta bli att använda den. Nu ligger den i tryggt förvar i min frys, blev lite nervös att hålen hade något med mal att göra så eventuella larver ska få frysa ihjäl innan den flyttar in i garderoben.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar