9.22.2014

MONDAY



☆ Då är det äntligen dags för en helt vanlig och fullspäckad arbetsvecka igen, som jag har längtat ! Idag har jag fotat trevliga höst-accessoarer som kommer upp på webshopen under eftermiddagen. Bland annat de tre gamla fina stråhattarna ni ser här ovan.
☆ I morgon tänkte jag se om jag kan ge mig på att fotografera lite kläder. Det är svårt det där, att lära känna ny kamera och nytt ljus, måste prova tvåhundra inställningar innan det blir rätt. Men det löser sig. På kvällen ska jag och Finn springa igen !
☆ Onsdag är det jobb i butiken som vanligt, men på kvällen tänkte jag ta med Finn på dejt-kväll. Allting i ens vanliga liv blev ju aningens försummat på grund av flytten, så tycker Finn är värd en kväll med fika och bio !
☆ Torsdag blir det mini-kalas för min mormor fyller sjuttiofem år, så efter jobb så åker vi ut till hennes och morfars kolonistuga för lite uppvaktande. Håller tummarna för tårta !
☆ På fredag morgon blir det att åka ut till stallet och rida, sedan snabbt tillbaka till stan för att öppna butiken. På kvällen blir det förhoppningsvis ännu en bio och fika fast den här gången med Alice !
  ☆ Lördag är det en stor dag för då blir Finn och jag officiellt sambos ! Kan man tänka sig ! Hans föräldrar kommer ner från Kalmar och hjälper till med att flytta hans saker hem till mig. Har väl en miljon saker som måste säljas och fixas och röjas undan innan dess för just nu vet jag inte hur vi båda ska få plats. På kvällen blir det stor middag för mormor iallafall !
☆ Söndagen kommer ägnas åt att få in Finns saker i lägenheten. Sedan får vi väl njuta av första kvällen som en riktigt sambo-par !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar