9.18.2014

WELCOME TO DAVIDSHALLSGATAN 8




Vi lever ! Och butiken är från och med idag öppen på Davidshallsgatan 8 ! Hurra !  Men vilka fruktansvärda arton dagar det här har varit. Renovering av lokal, belysning i alla rum, packa grejor, flytta möbler och kläder, packa upp, städa, stuva undan och organisera, fixa en skön stämning samt en miljon andra saker, det är inget jag rekommenderar på så kort tid. I kväll vill jag hem och lägga mig i tid och i morgon ska jag banne mig sova till jag vaknar och sedan ska jag sitta rakt upp och ner i soffan och göra ingenting. Men så bra det är här ! Så fint, så härligt och kläderna har fått den plats som dem förtjänar. Vill ni komma över idag och spana in nya stället så passa på för vi bjuder både på prosecco och diverse tilltugg ! Från måndag kommer jag börja fotografera kläder här sedan så kör vi så det ryker både på MANIs webshop och på Etsy ! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar