9.23.2014

NEW !




Här är några av dem sakerna som kom upp under gårdagen. Startade med hattar eftersom vi fått in en hel del fina. Rariteten är så klart den lilla blå stråhatten från 1920-talet som är gjord i Jönköping. Det är inte varje dag man springer på en sådan, ska jag säga. Personliga favoriten är pälshatten med sammetsband, gillar färgen och att den är i en turban-modell. Den går precis på mitt stora huvud men gissar att den ser bättre ut om man har en huvudstorlek mindre. Annars hade den gärna fått värma mitt huvud i höst. Kvaliteten på bilderna annars ? Det tog ett tag att få rätt på inställningarna både på kameran och i Photoshop, men tillslut blev det så här och jag är mycket nöjd. Redigeringen av bilderna gick jättesnabbt och alla fick samma ton i färgerna. Det enda är att jag fotade på hög ISO så alla bilder är lite korniga, men jag tycker faktiskt inte det gör något. Inte på dem här bilderna iallafall, kornigheten passade ihop med motiven. Men hittar jag rätt så kommer bilderna antagligen också bli skarpare. Idag ger jag mig på toppar, håll utkik på hemsidan !





All Hats : HERE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar