12.05.2014

FRIDAY | GET READY FOR CHRISTMAS TIME



Då är jag tillbaka från reklaminspelningen med IKEA. Blir alltid lika förvånad över hur trött man blir i kroppen och huvudet efter en inspelning. Igår gick jag upp klockan fem, sedan jobbade vi ute i kylan fram till klockan sju på kvällen. Ska bli spännande att se resultatet av det hela, det är det alltid ! Idag går däremot allting på halvfart (hade jag fått bestämma hade jag legat kvar i sängen hela dagen och tittat på film!), men ska se om jag kan få fotat två halsband vi har fått in. I veckan satte jag ihop lite olika saker som man kan ge bort till sig själv, eller till någon man tycker förtjänar något fint. De sakerna finns att hitta här ! Vi har även ett erbjudande på presentkort nu fram till jul, att man får ett presentkort värt 250 kronor för endast 200 kronor. Det tycker jag låter som en bergsäker julklapp ! Trevlig helg !


60s Harry Crane Bow Tie : HERE / 50s Ruby Red Velvet Dress : HERE / 50s Midnight Dance Hat : HERE / MANI Gift Card : HERE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar