12.15.2014

MONDAY | BE YOUR BEST



Idag måste absolut vara den mörkaste måndagen jag någonsin vaknat upp till och fast det är tidig eftermiddag har det inte blivit ljust ännu. Tror aldrig jag har sett så mörka dagar som det har varit den här hösten. Det här måste iallafall vara den sista normala veckan vi kör i butiken innan det är dags för jul och nyår. Öppettider för de dagarna kommer att komma upp här och på Facebook ! Själv har jag inget inplanerat för butiken eller webshopen den här veckan, så ska försöka styra upp någonting idag. Dock skedde det fatala misstaget att jag råkade välta kameran (min långa kjol fastnade i ett av stativets ben när jag gick förbi och innan jag hann reagera hade allt åkt i golvet) och nu är kameran trasig. Blir så arg på sådana onödigheter ! Ska se om min gamla kamera kanske kan hoppa in som reserv så länge... Jag hoppas ni får en bra måndag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar