7.02.2015

WELL, HELLO...




Det blir inte så mycket mer vettigt gjort den här veckan, idag kommer jag göra en snabb röjning i butiken och gå igenom lite kvitton, samtidigt som jag trycker i mig körsbär och melon. I måndags förberedde jag inför tisdagens inspelning med att hämta en massa möbler från Ikea och köra upp det till Älmhult. Och när det väl var dags för inspelning i tisdag så gick allt bra ! Inga slokande granar, inga kläder som inte passade, inga glömda saker och verktyg som sist. En revansch, helt enkelt ! Körde hem halv tre på natten bland dimmiga ängar, med en soluppgång i ryggen och en stor fullmåne rakt framför mig för att sedan drösa i säng vid fem-tiden. Blev dock bara tre timmars sömn för sedan var jag tvungen att packa ur bilen, köra tillbaka möbler till Ikea och lämna av skåpbilen. Var egentligen tänkt att jag skulle jobba i butiken som vanligt men jag var så utmattad att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen så bestämde att är det någon dag jag ska ta ledigt från butiken den här sommaren så är det idag. Men jag ville inte hem iallafall för igår var det första riktiga sommardagen och att sova bort den i sängen kändes dumt, så istället cyklade jag ner till stranden och sov där i några timmar. När jag kom hem var jag röd som en kräfta och med ett fint hand-avtryck på magen eftersom... Sov några timmar till efter att jag kommit hem och vaknande pigg som en lärka klockan tre i morse ! I morgon åker jag ut till Österlen för att vila, klappa hästar, bada, besöka loppisar och äta god mat. Gråter nästan lite av lycka när jag tänker på det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar